Wednesday, January 8, 2014

Pengedar Shaklee di Berserah,Kuantan

Assalamualaikum..
Terima kasih kerana sudi menjenguk ke blog saya.Saya adalah pengedar sah
Shaklee di area Berserah,Kuantan.
Anda boleh dapatkan suplimen kesihatan
Shaklee secara cash on delivery di kawasan Berserah,Batu hitam,Kuantan,Indera Mahkota,Kampung Padang,Tanjung Pasir dan Bukit Goh tanpa sebarang kos  penghantaran.Selain tu saya juga buat penghantaran pos laju ke seluruh Malaysia.
Shaklee tiada branch di kuantan dan tidak dijual di mana-mana shopping mall,farmasi,kedai-kedai @ kiosk,tapi jangan risau anda boleh dapatkan produk kesihatannya melalui SID berdaftar seperti saya..

Biar saya kenalkan diri saya.Nama saya,Arlia bt Muda adalah seorang isteri,surirumah dan  bakal ibu kepada 4 cahaya mata yang comel..3 org dah keluar..sorang lg masih dlm peyutt...bln 5 nanti InsyaAllah bakal menyusul dan menambahkan lg kehuru haraan hidupku..hahaha... (huru hara yg bahagia :)))





Saya mula berjinak2 dgn shaklee pada Syawal tahun lepas..mulanya nak cari suplimen untuk ibu tersayang.Mak saya ada arthritis dan selalu sangat mengantuk,penat,sakit sendi,lenguh sana lenguh sini...pendek kata memang susah lah nak tengok mak ni cergas n sihat..Anak mana yang  tak risau kan..Jadi dalam proses pencarian suplimen terbaik untuk mak..saya tergerak hati nk mencuba shaklee..banyak testimoni yang saya baca disamping fenomena sekarang yang saya tengok tak melampau kalau saya katakan Shaklee sudah jadi suplimen pilihan utama rakyat Malaysia..terkenal dengan reputasinya yang semulajadi,selamat dan berkesan disamping halal...saya  tertarik hati membeli set sendi terdiri drpd advance joint heatlh set,omega dan ostematrix n tambahan esp dgn vitalea..dptlah free membership.Sebulan lepas tuh mak telefon saya dan bagitau badan dia rasa segar n bertenaga..sakit sendi dah banyak kurang...wahhh...bagusnyer..jarang sungguh nak dengar mak sihat macam ni...




Terus masa tu saya order suplimen mengandung untuk saya pulak..dah 8 bulan saya amalkan set ibu hamil Shaklee ni dan sangat-sangat berpuashati..Sebelum ni pun tiap kali mengandung saya amalkan prenatal vitamins yang diberikan doktor tapi kesan yang saya rasakan sungguh berbeza..mungkin salah satu sebabnya vitamin shaklee bersumberkan bahan asli dan bukannya sintetik dan kedua tiada pengawet yang ada kesan sampingan seperti paraben..Senang cerita,saya cergas dan kuat tanpa alahan yang teruk sewaktu hamil kali ni..




Dah 6 bulan saya menjadi Sid shaklee..bonus yang saya dapat agak memberangsangkan.Setiap bulan bertambah..itu tak termasuk untung runcit yang terus masuk dalam poket yer..(best2!..)Paling penting saya dan keluarga lebih menghargai kesihatan dan jatuh hati dengan suplimen..
Sesiapa nak tanya tentang suplimen dan berkongsi masalah  kesihatan boleh pm saya :

Facebook:Arlia muda
Fan page: SHAKE UR LIFE
call/msg/wa:0193598803

Sesiapa yang macam saya nak ada pendapatan sendiri yang stabil  tapi dalam masa sama nak jaga anak2 sendiri..boleh pm saya juga.
InsyaAllah saya berkongsi ilmu dan pengalaman sendiri..Harap2 dapat menambah nilai dalam kehidupan anda juga.
Jom semua...kita sihat dan cantik dengan Shaklee!


No comments:

Post a Comment